Όροι Χρήσης
Γενικοί όροι
Η χρήση αυτού του site (παραγγελία προϊόντων, χρήση υπηρεσιών, πλοήγηση κ.λπ.) υποδηλώνει συμφωνία με τους Νομικούς Όρους Χρήσης, τους οποίους σας παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά πριν το χρησιμοποιήσετε. Γι’ αυτό το λόγο πρωταρχικό μέλημα των νόμιμων ιδιοκτητών και διαχειριστών του www.DailyShop.gr είναι η παράθεση των παρακάτω όρων, που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του προς όλους εσάς που θα επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες του, και που σκοπό έχει την ενημέρωσή σας για τα δικά σας δικαιώματα και υποχρεώσεις και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας στην αναζήτηση και απόκτηση των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε από το κατάστημά του.
Ασφάλεια Συναλλαγών
Η DailyShop.gr προσφέρει ασφάλεια μέσω κρυπτογράφησης SecureSocketLayer (SSL), μια από τις πλέον αξιόπιστες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται παγκόσμια για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω Internet. Σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας ζητείται η εισαγωγή προσωπικών στοιχείων, η DailyShop.gr χρησιμοποιεί την τεχνολογία SSL, ώστε τα προσωπικά σας δεδομένα να διακινούνται κρυπτογραφημένα στο διακομιστή μας.
Για την είσοδο σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας χρησιμοποιείτε δύο κωδικούς, τον Kωδικό Εισόδου (Διεύθυνση Email) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας, σας δίνει τη δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε και θα σας συνιστούσαμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων κωδικών.
Για την είσοδο σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας χρησιμοποιείτε δύο κωδικούς, τον Kωδικό Εισόδου (Διεύθυνση Email) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας, σας δίνει τη δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε και θα σας συνιστούσαμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων κωδικών.
Απόρρητο Συναλλαγών
Θεωρείται αυτονόητο ότι οι συναλλαγές είναι απόρρητες. Ότι ισχύει στις κλασικές συναλλαγές, ισχύει και στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Οι πληροφορίες που μεταφέρονται από το μέλος ή τον απλό χρήστη στο DailyShop.gr είναι φυσικά εμπιστευτικές και η εταιρία έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να χρησιμοποιούνται μόνο όταν κριθεί αναγκαίο, στο πλαίσιο των υπηρεσιών που παρέχονται από το κατάστημα.
Να σημειωθεί ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και εάν μόνο είναι αναγκαίο, όπως για παράδειγμα για τη ολοκλήρωση των αιτήσεών σας.
Η εταιρία μας δεν αποκαλύπτει ποτέ στοιχεία πελατών ή συναλλαγών τους, εκτός αν έχει εξουσιοδότηση εγγεγραμμένη από εσάς ή με απόφαση είτε δικαστική είτε κάποιου φορέα.
Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσετε τα στοιχεία που υπάρχουν καταχωρημένα στην βάση μας και σας αφορούν καθώς επίσης και την επεξεργασία τους σε περίπτωση που μπορεί να αποδειχθεί ύπαρξη οποιουδήποτε λάθους.
Προτείνεται επίσης για την δική σας ασφάλεια να μην δίνετε πρόσβαση σε τρίτους, στα προσωπικά σας δεδομένα.
Να σημειωθεί ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και εάν μόνο είναι αναγκαίο, όπως για παράδειγμα για τη ολοκλήρωση των αιτήσεών σας.
Η εταιρία μας δεν αποκαλύπτει ποτέ στοιχεία πελατών ή συναλλαγών τους, εκτός αν έχει εξουσιοδότηση εγγεγραμμένη από εσάς ή με απόφαση είτε δικαστική είτε κάποιου φορέα.
Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσετε τα στοιχεία που υπάρχουν καταχωρημένα στην βάση μας και σας αφορούν καθώς επίσης και την επεξεργασία τους σε περίπτωση που μπορεί να αποδειχθεί ύπαρξη οποιουδήποτε λάθους.
Προτείνεται επίσης για την δική σας ασφάλεια να μην δίνετε πρόσβαση σε τρίτους, στα προσωπικά σας δεδομένα.
Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι χρήστες της ιστοσελίδας DailyShop.gr, ανεξαιρέτως, αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα του DailyShop.gr για δημοσίευση, αποστολή, e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους του περιεχομένου το οποίο είναι απειλητικό, παράνομο, προσβλητικό, βλαβερό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, λιβελογραφικό, δυσφημιστικό, άσεμνο, χυδαίο, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου τρίτου, εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δείχνει εμπάθεια, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε οποιονδήποτε ανήλικο με κάποιο τρόπο, δεν δικαιούται να μεταφερθεί ή μεταδοθει σύμφωνα με τους νόμους ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις, παραβιάζει κάποια ευρεσιτεχνία, εμπορικό μυστικό, εμπορικό σήμα, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή κώδικες, προγράμματα ή αρχεία, που έχουν αναπτυχθεί με σκοπό την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υπολογιστών, παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής ηθελημένα ή αθέλητα, δύναται να παρενοχλήσει οποιονδήποτε με κάποιο τρόπο και χρήση περιεχόμενου για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων οποιουδήποτε χρήστη.
Πνευματική Ιδιοκτησία
Κάθε υλικό, εμπορικό σήμα ή λοιπό περιεχόμενο του παρόντος site αποτελεί περιουσιακό στοιχείο και υπάγεται στη σχετική νομοθεσία περί προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας. Είναι προστατευμένο από τα νομικά και πνευματικά δικαιώματα του www.DailyShop.gr και από τρίτους που έχουν παραχωρήσει στην εταιρία τα παραπάνω υλικά για προώθηση των προϊόντων. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος site (ολόκληρου ή μέρους αυτού) για προσωπική χρήση, η εκμετάλλευση / αφαίρεση / μετατροπή / αντιγραφή / ενοικίαση / δανεισμός / δημοσιοποίηση και προβολή του και για οποιαδήποτε αιτιολογία από τρίτους, χωρίς σχετική άδεια από το www.DailyShop.gr ή των τρίτων που έχουν παραχωρήσει τα παραπάνω υλικά για προώθηση των προϊόντων.
Το www.DailyShop.gr δεν έχει το δικαίωμα να πουλήσει την άδεια των υλικών εκείνων, που από τρίτους έχει νόμιμα πάρει για προώθηση των αντίστοιχων προϊόντων τους.
Τα περιεχόμενα του site χρησιμοποιούνται μόνο σαν αγοραστική πληροφόρηση για τον υποψήφιο αγοραστή. Υλικό από το παρόν site δεν επιτρέπεται να πωληθεί, να διανεμηθεί ή να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο για κερδοσκοπικούς λόγους αλλά και για σκοπούς οι οποίοι θίγουν τα συμφέροντα της εταιρίας (παραγωγή λογότυπων, παιδική πορνογραφία, εκμετάλλευση, ανέντιμο κέρδος, προσβολή δημοσίας αιδώ κ.λπ.) και απαγορεύει ο νόμος.
Κανένα μέρος του παρόντος site δεν επιτρέπεται να προβάλλεται μόνιμα ή περιοδικά από κανέναν άλλο διακομιστή (web server).
Οποιαδήποτε παραποίηση η παραβίαση των ανωτέρω όρων, αρμόδια για την εφαρμογή του νόμου θα είναι τα ελληνικά δικαστήρια.
Το www.DailyShop.gr δεν έχει το δικαίωμα να πουλήσει την άδεια των υλικών εκείνων, που από τρίτους έχει νόμιμα πάρει για προώθηση των αντίστοιχων προϊόντων τους.
Τα περιεχόμενα του site χρησιμοποιούνται μόνο σαν αγοραστική πληροφόρηση για τον υποψήφιο αγοραστή. Υλικό από το παρόν site δεν επιτρέπεται να πωληθεί, να διανεμηθεί ή να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο για κερδοσκοπικούς λόγους αλλά και για σκοπούς οι οποίοι θίγουν τα συμφέροντα της εταιρίας (παραγωγή λογότυπων, παιδική πορνογραφία, εκμετάλλευση, ανέντιμο κέρδος, προσβολή δημοσίας αιδώ κ.λπ.) και απαγορεύει ο νόμος.
Κανένα μέρος του παρόντος site δεν επιτρέπεται να προβάλλεται μόνιμα ή περιοδικά από κανέναν άλλο διακομιστή (web server).
Οποιαδήποτε παραποίηση η παραβίαση των ανωτέρω όρων, αρμόδια για την εφαρμογή του νόμου θα είναι τα ελληνικά δικαστήρια.
Πληροφορίες από παιδιά
Συνιστούμε σε παιδιά και νέους ηλικίας κάτω των 16 ετών να εξασφαλίζουν την άδεια των γονέων τους πριν αποστείλουν προσωπικά τους στοιχεία στο website www.DailyShop.gr.
Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα
H επιχείρηση δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της επιχείρησης όσο και των πραγματοποιούμενων, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Λαμβανομένης υπ’ όψη της φύσης των συναλλαγών μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (ελάχιστος αναγκαίος χρόνος ενημέρωσης συστήματος, τυχόν διακοπή λειτουργίας ιστοσελίδας, αυξημένη ζήτηση που επηρεάζει τη διαθεσιμότητα κ.λπ.), η επιχείρηση θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση ενημέρωση του συστήματος σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής, μεταβολής των παρεχομένων πληροφοριών.
Σε κάθε περίπτωση προβλήματος ή διευκρινίσεων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2321088729 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].
Σε κάθε περίπτωση προβλήματος ή διευκρινίσεων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2321088729 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].
Σύνδεσμοι με άλλα sites
Οι σύνδεσμοι (links) που βρίσκονται στο www.DailyShop.gr πιθανόν να σας μεταφέρουν εκτός του δικτύου του. Στην περίπτωση αυτή το www.DailyShop.gr δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για το περιεχόμενο, την ακρίβεια, τη λειτουργία, καθώς και για τυχόν μεταγενέστερες αλλαγές στα sites αυτά.
Δικαίωμα τροποποίησης/ανανέωσης όρων & προϋποθέσεων
Το www.DailyShop.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. To www.DailyShop.gr αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.
Ισχύον Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο
Οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις χρήσης αλλά και όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.DailyShop.gr διέπονται και συμπληρώνονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων καταστεί αντίθετη προς το Νόμο, παύει να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.
Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων καταστεί αντίθετη προς το Νόμο, παύει να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.
Επιστροφές
Επιστροφές γίνονται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Η επιστροφή του είδους γίνεται με ευθύνη και με έξοδα του αγοραστή-πελάτη, εκτός αν υπάρχει διαφορετική έγγραφη συμφωνία. 'Όταν το προϊόν αποστέλλεται μετά τις 7 ημέρες η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση είναι η κατάσταση του προϊόντος να είναι στην αρχική της συσκευασία και να είναι το προϊόν άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα την ημέρα της παραγγελίας. Δεν ισχύει για προϊόντα όπου έρχονται κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Η επιστροφή του είδους γίνεται με ευθύνη και με έξοδα του αγοραστή-πελάτη, εκτός αν υπάρχει διαφορετική έγγραφη συμφωνία. 'Όταν το προϊόν αποστέλλεται μετά τις 7 ημέρες η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση είναι η κατάσταση του προϊόντος να είναι στην αρχική της συσκευασία και να είναι το προϊόν άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα την ημέρα της παραγγελίας. Δεν ισχύει για προϊόντα όπου έρχονται κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)
Παραλαβές από courier:
Ο πελάτης θα πρέπει να παραλαμβάνει την παραγγελία από τον μεταφορέα μόνο σε περίπτωση που η εξωτερική συσκευασία είναι σε άριστη κατάσταση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα, αλλιώς το κατάστημα δεν ευθύνεται σε περίπτωση φθοράς του προϊόντος κατά την μεταφορά.
Γλώσσες μενού:
Οι περισσότερες συσκευές μας είναι εισαγωγής από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που σημαίνει ότι μπορεί κάποιες να μην έχουν εγκατεστημένη την ελληνική γλώσσα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την παραγγελία σας για να σας ενημερώσουμε για την γλώσσα.
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
Προς ενημέρωση των καταναλωτών από 15.02.2016 έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία δίνει την δυνατότητα τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν εξωδικαστικά και ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική μέθοδο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, σε περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής επιθυμεί να υποβάλει καταγγελία σχετικά με κάποιο καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία που αγόρασε online. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι η «Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή» (http://www.synigoroskatanaloti.gr/) και ο «Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών» (http://www.hobis.gr/).
Εγγυήσεις
Όλες οι συσκευές συνοδεύονται από έξι (6) μήνες εγγύηση από το DailyShop.gr, εκτός από αυτές όπου ο κατασκευαστής δίνει λιγότερη ή περισσότερη εγγύηση. Αντικατάσταση σε συσκευές γίνεται μόνο αν ο κατασκευαστής υποστηρίζει DOA (Dead On Arrival) και αφού ελεγθεί από το τεχνικό τμήμα και εντοπιστεί το πρόβλημα. Η χρονική περίοδος για το DOA είναι 7 ημερολογιακές ημέρες.
Για οιοδήποτε ερώτημα, παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], καθώς και στο τηλέφωνο 2321 088 729.