Menu
Your Cart

Πληροφορίες Αποστολής - Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται σύμφωνα με τον νόμο Ν.2251/1994 αρ. 3ε παρ. 1, εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση, τα έξοδα αποστολής αναλαμβάνει ο πελάτης με αρχική χρέωση στην εταιρεία μας και κατά την παραλαβή του στην συνέχεια αφαιρείτε από το ποσό επιστροφής του ποσού του/των προϊόντος. 

Έξοδα αποστολής δεμάτων με αντικαταβολή με χρήση Courier:

Courier: Eυρώ 3,50€ μεταφορικά + 2,50€ αντικαταβολή. 

*Παράδοση σε 4-10 ημέρες στο χώρο σας.

Όλα τα έξοδα ισχύουν για δέματα μέχρι 2.0 κιλά. 
Για παραγγελίες με δέμα άνω των 2.0 κιλών η χρέωση είναι 1,30€ / κιλό.

Έξοδα αποστολής δεμάτων χωρίς αντικαταβολή για προπληρωμένες παραγγελίες με χρήση Courier:

Courier: Eυρώ 3,50€ μεταφορικά. 

*Παράδοση σε 4-10 ημέρες στο χώρο σας.

Όλα τα έξοδα ισχύουν για δέματα μέχρι 2.5 κιλά. 
Για παραγγελίες με δέμα άνω των 2.5 κιλών η χρέωση είναι 1,30€ / κιλό.

Έξοδα αποστολής δεμάτων με χρήση μεταφορικής εταιρείας:

Σε όλη την Ελλάδα εκτός Ν.Σερρών για παραγγελίες πάνω από 8 κιλά.
Τιμή: Κατόπιν επικοινωνίας.
Παράδοση σε 2-3 ημέρες στο χώρο σας.


Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. 

Από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Η επιστροφή του είδους γίνεται με ευθύνη και με έξοδα του αγοραστή-πελάτη, εκτός αν υπάρχει διαφορετική έγγραφη συμφωνία. 'Όταν το προϊόν αποστέλλεται μετά τις 7 ημέρες η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση είναι η κατάσταση του προϊόντος να είναι στην αρχική της συσκευασία και να είναι το προϊόν άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα την ημέρα της παραγγελίας. Δεν ισχύει για προϊόντα όπου έρχονται κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)

Παραλαβές από courier:

Ο πελάτης θα πρέπει να παραλαμβάνει την παραγγελία από τον μεταφορέα μόνο σε περίπτωση που η εξωτερική συσκευασία είναι σε άριστη κατάσταση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα, αλλιώς το κατάστημα δεν ευθύνεται σε περίπτωση φθοράς του προϊόντος κατά την μεταφορά.


Γλώσσες μενού:

Οι περισσότερες συσκευές μας είναι εισαγωγής από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που σημαίνει ότι μπορεί κάποιες να μην έχουν εγκατεστημένη την ελληνική γλώσσα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την παραγγελία σας για να σας ενημερώσουμε για την γλώσσα.


Εγγυήσεις:

Όλες οι συσκευές συνοδεύονται από έξι (6) μήνες εγγύηση από το DailyShop.gr, εκτός από αυτές όπου ο κατασκευαστής δίνει λιγότερη ή περισσότερη εγγύηση. Αντικατάσταση σε συσκευές γίνεται μόνο αν ο κατασκευαστής υποστηρίζει DOA (Dead On Arrival) και αφού ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα και εντοπιστεί το πρόβλημα. Η χρονική περίοδος για το DOA είναι 7 ημερολογιακές ημέρες.

Εντός του διαστήματος αυτού που ορίζει ο νόμος, μπορείτε να αποστείλετε αίτημα επιστροφής στο email [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210-2477860 10:00-17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή. Το δικαίωμα αυτό μπορεί να το ασκήσει ο πελάτης σε κάθε αγορά που πραγματοποιεί. 

Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε άριστη μεταπωλίσιμη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή. 

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ μπορούμε να αξιώσουμε αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές. 

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή ακύρωση της αγοράς και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Μετά το πέρας των 14 ημερών, με το αποδεικτικό της αγοράς σας, βάσει νόμου, έχετε εγγύηση του προϊόντος καλής χρήσης για 2 χρόνια για το ηλεκτρικό κομμάτι. Το σπάσιμο και τα ανταλλακτικά δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Τα ανταλλακτικά είναι με χρέωση εφόσον μπορεί να μας το προμηθεύσει ο προμηθευτής και δεν έχει καταργηθεί το προϊόν.

Κατά τη διάρκεια της εγγύησης το DailyShop.gr  θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν εφόσον η βλάβη υπάγεται στην εγγύηση καλής λειτουργίας. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος το DailyShop.gr θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.

Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από το DailyShop.gr. Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή του DailyShop.gr. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέρχονται στην κυριότητα της.

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. CD, μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ). Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών σας δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Το DailyShop.gr δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή  χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λογισμικού.

Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνετε άμεσα.

 

Δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

 

Το DailyShop.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.

 

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

  • Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται (εκτός εάν είναι ελαττωματικά) τα εξής προϊόντα:
  • Εσώρουχα
  • Μαγιό
  • Καλλυντικά
  • Κάλτσες / Καλσόν
  • Κοσμήματα
  • Ακουστικά βαρηκοΐας
  • Ζώνες αδυνατίσματος
  • Ξυριστικές μηχανές
  • Κουρευτικές μηχανές
  • Κρέμες
  • Αρώματα
  • Συσκευές μασάζ

 

  • Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή / κατασκευαστή
  • Προϊόντα ομορφιάς, όπως αρώματα και προϊόντα περιποίησης αν έχει καταστραφεί ή φθαρεί η συσκευασία ή το εξωτερικό τους πλαστικό κάλυμμα / μεμβράνη.
  • Τα εποχιακά προϊόντα, όπως για παράδειγμα χριστουγεννιάτικα είδη, αποκριάτικα είδη, είδη συσκευασίας, τσάντες δώρου και οποιοδήποτε άλλο προϊόν συγκαταλέγεται στα εποχιακά δεν μπορεί να επιστραφεί. Σε περίπτωση αλλαγής εποχιακού προϊόντος, δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων και μπορούν μόνο να αλλαχθούν με παρόμοια εποχιακά προϊόντα.
  • Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, μπαταρίες, λυχνίες κλπ. αποσφραγισμένα προϊόντα λογισμικού, CD, βιβλία ή έντυπα τα οποία εύκολα αντιγράφονται, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν.

 

Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό ή θα χρεωθούν επιπλέον των εξόδων της νέας αποστολής.

Τα έξοδα επιστροφής ορίζονται με βάση την ογκομέτρηση του προϊόντος καθώς και την περιοχή του αποστολέα.

 

Επιστροφή χρημάτων:

Επιστροφές χρημάτων εκτελούνται από την εταιρεία μας εντός 7-15 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στις εγκαταστάσεις μας.

Σημείωση: Η οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά στο μέσο με το οποίο ο πελάτης πλήρωσε αρχικά το προϊόν (πληρωμή με κάρτα: επιστροφή σε κάρτα, πληρωμή μέσω τραπέζης: επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό, πληρωμή μέσω κάποιας συνεργαζόμενης πλατφόρμας: επιστροφή χρημάτων μέσω αυτής).

Σε περιόδους υψηλής κίνησης και ειδικά όταν η επιστροφή αφορά κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης πιθανόν να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις. Τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή. 

Σε περίπτωση που κατά την αγορά του προϊόντος ίσχυαν δωρεάν μεταφορικά, αυτά παύουν να ισχύουν εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα προϊόν μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά και οφείλει να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος προς την εταιρεία.

 

Δωρεάν μεταφορικά:

Τα δωρεάν μεταφορικά παύουν να ισχύουν όταν ο πελάτης έχει συμπληρώσει ποσό κάτω από το εκάστοτε προβλεπόμενο ποσό.

Πιο συγκεκριμένα αν κάποιος πελάτης έχει αγοράσει προϊόντα άνω του προβλεπόμενου ποσού και έχει παραλάβει τα προϊόντα του στο χώρο του εντελώς δωρεάν, αν αποφασίσει στην πορεία να επιστρέψει κάποια προϊόντα και το ποσό πέσει κάτω από το προβλεπόμενο ποσό, τότε θα πρέπει να χρεωθεί και τα αρχικά μεταφορικά που εκπίπτουν ανάλογα το προϊόν.

Επιπλέον, θα χρεωθείτε για το κόστος αποστολής της επιστροφής τα οποία θα αφαιρεθούν από το ποσό που θα εισπράξετε ή μπορείτε να το στείλετε απευθείας στην εταιρεία μας με δική σας χρεώση.
 

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος:

Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται από την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένο τον αριθμό παραγγελίας κατά την αρχική σας παραγγελίας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που είχατε παραγγείλει και την απόδειξη αγοράς φωτοτυπία. 

Ενναλακτικά για οτιδήποτε αφορά ελάττωμα προϊόντων ή service αυτών, η γνωστοποίηση προς την εταιρεία μας γίνεται με αναφορά του σφάλματος στο email [email protected]


ΠΡΟΣΟΧΗ: Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς φόρμα και κωδικό επιστροφής δεν γίνονται δεκτά ενώ επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. 


Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα του DailyShop.gr καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι
επιλογή και ευθύνη του πελάτη.


Με την παραλαβή των εμπορευμάτων ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους ανωτέρω όρους. Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα www.DailyShop.gr καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο φυσικό κατάστημα. Επιπλέον τα προϊόντα περνούν τεχνικό έλεγχο (όπου είναι εφικτό) για την σωστή λειτουργία τους.